رازموزيك
razmusic
 
 
دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:بیوگرافی گروه زدبازی, :: 16:53 ::  نويسنده : amir ali
بیوگرافی گروه زدبازی


یکی از محبوبترین و در عین حال بهترین گروه های رپ فارسی همین گروه زدبازی هستند که در لندن فعالیت میکنند. این گروه متشکل از شش یار اصلی به نامهای

سامان ویلسون ، مهراد هیدن ، سهراب ام جی ، سیجل ، جی جی و نسیم و لولا

میباشد.


 ویلسون و هیدن حدود هشت سال پیش با هم در یکی از دبیرستانهای تهران آشنا شدند. این دو بعد در یک مهمانی با سهراب طرح دوستی ریختند و گروه زدبازی شکل گرفت.


سامان و مهراد برای شروع ابتدا با تشکل صامت و سپس استودیو لایو تهران همکار شدند اما از بعد از زندانی شدن یک ماه سامان بعد از آزادی در عین حال که ممنوع الخروج بودند از طریق دوست سهراب به ترکیه و سوئد و در آخر هم به لندن رفتند. در لندن و بعد از حضور در یک سمینار که بیشتر رپرهای مطرح جهان چون امینم هم حضور داشت این سه نفر آماده کار حرفه شدند.


 سامان که بیشتر آهنگهای این گروه را هم خودش میسازد بیشتر از ریتمها و آوازهای امینم و استات کیو در آهنگهایشان استفاده میکند. مهراد در سال های اخیر با علیرضا جی جی و سیاوش سیجل آشنا شد و این دو در بعضی آهنگهای زدبازی همراه آنها بودند.


سامان به دلیل کم کار بودن در این اواخر مدتی است با گروه خداحافظی کرده است. سامان متولد 8 آذر 1365 است و مهراد و سهراب به ترتیب در سالهای 65 و 66 متولد شده اند ولی هیچکدام تحصیلات عالی ندارند.


 آهنگساز این گروه بیشتر مهراد و سامان و بعضی اوقاتم لوئیس پرلوپرتوس میباشد. سهراب اصولا پسر خشنی است و سامان آرام و مهراد هم خیلی جدی است. آنها خرداد از رپ فارسی خداحافظی کردند ولی خیلی زود برگشتند. آنها ابتدا با کم پولی مواجه شدند ولی بعد از اجرای کارهای بزرگی چون تابستون کوتاهه بسیاری از شرکتهای سرمایه گذاری را به سوی خود جذب کردند.


سیجل متولد لندن در سال 1364 است و جی جی در سال 1367 در تهران متولد شده است. بهترین آهنگ این گروه هم تابستون کوتاهه هست که تمام اعضای گروه در اون شرکت دارند!




صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش امديد انتقادات وپيشنهاداتتون رابامادرميان بگذاريد
آخرین مطالب
پيوندها
افزايش بازديد رايگان - برترين سايت افزايش بـازديد در ايران">افزايش بازديد رايگان
دایرکتوری لینکها و مقالات ایرانی">دایرکتوری لینکها و مقالات ایرانی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاسايت اختصاصي راز و آدرس razmusic031.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 82252
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


http://www.uploadbaz.com/e9ru1c4pn90y

.